• Direct IT
    Organi
    Pandafish
    GS1 Belgilux
    Lynxcare
    Parkd
    Sirus
    Open Up Media
    dataSHIFT
    ESC
    Digicreate
    Livios
    Tripwire Solutions
    Abecon Informatiesystemen
    Datamotive
    Citymesh
    CISA
    Avelon
    Rank 1
    NORRIQ
    EuroSys
    Flexso
    Referentie Syntegro
    4C
    Itext
    Driezen IT
    Well Communications
    Acumen
    We Solve IT

U bent in goede handen.
Vele bedrijven gingen u voor.

Direct IT

De samenwerking tussen Cooder en DirectIT is erg vlot verlopen, omdat ze precies weet wat voor type persoon wij zoeken en over welke kwaliteiten hij moet beschikken.

Koen Lepez - Zaakvoerder

Op aarde of in de cloud, wij geloven in een eenvoudig en glashelder aanbod.
Door met zorgvuldig uitgekozen IT & Cloud oplossingen te werken, waar efficiëntie zegeviert, krijgt technologie weer zijn rechtmatige plaats in de onderneming. 

Bij DirectIT maken we het verschil door een pragmatisch aanbod te combineren met een heel toegankelijke service structuur. Als Value Added Systeem Integrator voor KMO’s bieden wij via onze Cloud & IT oplossingen uw onderneming een aangename (IT) werkomgeving aan. Door vlotte support processen te combineren met vaste aanspreekpunten vereenvoudigen en versnellen wij onze dienstverlening.

Snel, flexibel en to the point. Zo mag u de samenwerking met ons verwachten!

Waarom Cooder?

Wegens uitbreiding en grote vraag vanuit onze klanten kwam er al snel een vacature vrij. Normaal gezien benutten wij altijd ons eigen netwerk, maar door de werkdruk hebben wij gezocht naar een partner dat bij ons past. De samenwerking tussen Cooder en DirectIT is erg vlot verlopen, omdat ze precies weet wat voor type persoon wij zoeken en over welke kwaliteiten hij moet beschikken. Ook weten ze erg vlot te schakelen, waardoor we na een paar gesprekken en binnen enkele weken de eerste System Engineer hebben aangenomen. In de toekomst zouden we graag weer beroep doen op Cooder wanneer wij weer nieuwe vacatures hebben.

Naar andere bedrijven zou ik Cooder dan ook zeker aanraden, omdat ze zich op verschillende vlakken positief onderscheiden van de rekruteringsorganisaties, maar ook van andere jobsites. Het voordeel hiervan is dat ze met zeer lage tarieven werken, alleen kwaliteit voorstellen en kandidaten tot in de puntjes begeleiden en voorbereiden voor de sollicitaties.

Bedankt voor alles en laten we er samen wederom een mooi jaar van maken!

Organi

Cooder is/was in staat om in zeer korte tijd een groot aantal relevante, gemotiveerde sollicitanten te vinden.

Gert Verheyen - Bestuurder

Sinds 1977 is Organi, als autonoom IT-bedrijf, gespecialiseerd in sectorspecifieke totaaloplossingen (software, hardware én diensten) voor kleine, middelgrote en grote  ondernemingen die groei en efficiëntie nastreven. De focus ligt op het automatiseren van bedrijfsprocessen binnen 4 marktsegmenten: Gerechtsdeurwaarders, Accountantskantoren, Handelsbedrijven en Logistieke dienstverleners.

De voortdurende ontwikkeling van hoogwaardige toepassingen op basis van de nieuwste technologieën maakt van Organi één van de belangrijkste Progress partners in de Benelux. Als IT-partner biedt Organi diverse nationale en internationale klanten de beste service op basis van sectoriële kennis en ervaring, moderne technologie en optimale bereikbaarheid.

Waarom Cooder

De tarieven van Cooder liggen een stuk lager dan de gemiddelde fees die we betalen aan wervingsbureaus en andere jobskanalen. Cooder is in staat om in zeer korte tijd een groot aantal relevante, gemotiveerde sollicitanten te vinden. Door hun pro-actieve houding kregen we snel goede kandidaten op gesprek en konden we onze vacatures sneller invullen. Hét verschil met onze eerder gebruikte (traditionele) kanalen is het rechtstreekse contact is tussen kandidaten en Organi. Cooder stuurde ons direct CV’s van potentiële kandidaten door en kandidaten weten ook onmiddellijk om welk bedrijf het gaat. We hebben 2 profielen (software engineers) kunnen aantrekken binnen een tijdsbestek van +/- 3 maanden.  Wij zien Cooder als valabele partner en als extra recruteringskanaal voor toekomstige aanwervingen.

Pandafish

Via Cooder hebben we binnen een week de eerste aanwerving kunnen doen.

Jordy Van De Locht – Zaakvoerder Pandafish

Cooder contacteerde ons na aanleiding van een jobposting die wij hadden gedaan waar geen geschikte kandidaat uit voort was gekomen. Bij Cooder zijn wij met een Premium aanwervingspakket aan de slag gegaan en binnen een week hadden wij een geschikte kandidaat die binnen enkele weken aan de slag gaat. Het contact met Jelle verliep duidelijk en vlot gedurende de samenwerking.

GS1 Belgilux

De samenwerking liep gesmeerd: amper 8 dagen na het inzetten van Cooder was de functie al gevuld!

Karen Arkesteyn - HR Manager

GS1 Belgilux is een onafhankelijke non-profit organisatie die deel uitmaakt van de wereldwijde GS1 standaarden organisatie. Door het aanbieden van de GS1 standaarden, voor de unieke identificatie van o.a. producten en voor een internationale datauitwisseling, wordt de toeleveringsketen efficiënter, duurzamer en traceerbaarder. 

Als neutraal adviesorgaan brengt GS1 Belgilux retailers, leveranciers, logistieke dienstverleners en andere stakeholders uit verschillende sectoren bij elkaar om problemen in de supply chain op te lossen met een standaard. 

Onze 6000+ leden worden geholpen en opgeleid door ons team van een 30-tal medewerkers die de implementatie van onze standaarden in de Belgilux markt begeleiden. Ons ledenaantal groeit en als gevolg ons personeelsaantal ook. 

Ons onderbemand ICT departement bestond tot voor kort uit 1 persoon. We zochten een ICT Support Manager die hem kon ondersteunen met de dagelijkse ICT support, de projecten en de contacten met solution providers.

Waarom Cooder?

Dit was voor ons de eerste ICT vacature in jaren en we wisten niet goed via welke kanalen we moesten rekruteren. Al snel bleken de klassieke kanalen (vacature.com, etc.) ons niet uit de brand te kunnen helpen. Ook de rekruteringskantoren waar we gebruikelijk mee samenwerken, waren niet gespecialiseerd in dit soort profiel en konden ons maar weinig geschikte kandidaten aanleveren. Met de handen in het haar schakelden we Cooder in; we wilden ons wel wagen aan hun intrigerende business model. 

De samenwerking liep gesmeerd: amper 8 dagen na het inzetten van Cooder was de functie al gevuld! Cooder leverde ons de perfecte kandidaat op een zeer efficiënte manier. Het uitnodigen van de kandidaten ging zeer vlot: in plaats van heen-en-weer gemail over beschikbaarheden voor het interview, konden we onze vrije time slots ingeven op een platform en Cooder handelde het verder af. 

Samengevat: we hadden geen betere samenwerking kunnen voorstellen en we zullen ongetwijfeld nog beroep doen op Cooder voor onze volgende ICT vacatures!

Lynxcare

De combinatie van de open en transparante werkwijze, de professionaliteit en de vaste fee die zij hanteren spraken ons het meeste aan van Cooder.

Georges De Feu - CEO

LynxCare is een medisch IT bedrijf, opgericht door een arts en apotheker. LynxCare kan je vergelijken met een labo voor bloedanalyse, maar dan voor medische dossiers: de Lynx CareMonitor® software zorgt ervoor dat artsen snel en accuraat een overzicht hebben van patiënt-informatie (vanuit gestructureerde en ongestructureerde HIS rapporten, PROM’s, ea.) relevant voor de zorg van zijn/haar patiënt.


Hoe wij werken

Het doel van deze nieuwe technologie (Text Mining en Artificiële Intelligentie), is om data die vandaag verspreid zijn over verschillende bronnen te vertalen in bruikbare inzichten voor de patiënt, de arts en het ziekenhuis. Bijvoorbeeld, deze technologie laat toe om een snel en accuraat beeld te vormen van complexe behandeltrajecten: dit bespaart de dokter en patiënt veel administratieve tijd en legt de basis voor kwaliteitsvolle zorg. LynxCare is geen reseller: deze technologie is binnen ons team ontwikkeld, met expertise van Belgische en internationale partners. Dit zorgt ervoor dat we onafhankelijk zijn van derden en kwaliteitsvol en efficiënt de vraag van onze klanten kunnen beantwoorden.

De basis van LynxCare ligt in de Verenigde Staten, bij Lynx Collaborative Care Network, Inc. Dokters en patiënten bundelden er de krachten om manueel een compleet en accuraat overzicht van de zorg van patiënten samen te stellen over verschillende disciplines heen. Een accuraat en betrouwbaar overzicht van de medische voorgeschiedenis van een patiënt biedt belangrijke inzichten aan zowel de patiënt als zijn zorgverleners, en verkort de weg tot een correcte diagnose, behandeling en herstel.


Why Cooder?

Wij zijn als start up met Cooder in contact zijn gekomen in verband met de groei die we realiseerden en wij nood hadden aan de aanwerving van Data Science kandidaten. Cooder sprong er met de unieke werkwijze direct uit ten opzichte van de vele rekruteringsorganisaties. De combinatie van de open en transparante werkwijze, de professionaliteit en de vaste fee die zij hanteren spraken ons het meeste aan van Cooder.

Nadat wij eenmaal gestart waren kwamen we er al snel achter dat Cooder pro actief voor ons aan de slag ging om de juiste kandidaten voor ons te bereiken. Mede door dit rechtstreekse contact hebben wij in een korte periode verschillende mensen op gesprek gehad en een goed beeld kunnen vormen voor onze aanwerving.

Mede door het succes in 2016 hebben we besloten om met onze scale-up  direct gebruik te maken van Cooder en hun diensten. Hierin hebben we duidelijk afgesproken welke profielen we zoeken en per wanneer we uiterlijk onze aanwerving moeten hebben voltooid.

Wij hebben er volledig vertrouwen in om in de nabije  toekomst nog meer mooie resultaten te behalen in samenwerking met Cooder!

Parkd

Door het snelle groeien zoeken wij constant creatieve, out-of-the box denkende team players waarbij Cooder ons bijstaat om deze profielen te selecteren en voor te stellen.

Olivier de Clercq - Operations Manager

PARKD is een innovatieve en gepatenteerde oplossing om te betalen voor parkeren. Wij zijn een Belgische start-up gelegen op het trendy ’t Eilandje in hartje Antwerpen in een mooi oud pakhuis.

Waarom Cooder

Door het snelle groeien zoeken wij constant creatieve, out-of-the box denkende team players waarbij Cooder ons bijstaat om deze profielen te selecteren en voor te stellen. Wij werken graag met Cooder aangezien ze op een totaal andere manier te werk gaan als een doorsnee recruitment bureau; ze zijn transparant naar de kandidaat omtrent het bedrijf dat geïnteresseerd is, en maken snel een analyse of er een goede match is zodat geen van beide partijen kostbare tijd zouden verliezen.

Value for money

Johan Lenders

Wat doet Krios? (Oprichting, missie, visie, doelstellingen, technologieën, aantal medewerkers etc.)

Krios is an open-minded and passionate consultancy agency for which mutual trust is key for the good conduct of its business and the successful execution of its projects. We share knowledge and insights with our clients to help them achieve their goals.  Our SAP consultants are experts in the FiCo domain and our finance consultants deliver high value to your finance community. Our Project Managers coordinate your ERP implementation, along with the process improvements your future organisation needs.

Krios Solutions’ consultants combine functional, technical and process knowledge and all of them can rely on a broad experience within Finance departments of large companies.

Krios offers you “Modern Finance” & we provide complementary services

  • (SAP) Core Financials
  • Integration:
    • bridge the gap between finance, ICT and logistics departement
    • integrate logistics SAP modules with SAP Core Financials
  • Interim management
  • Process improvement

Combined with progressive tools

Our mission

Pragmatic Experts in financial processes with a touch of Krios

  • Pragmatic: within scope, budget and deadlines, and with constant focus on quality
  • Experts: we excel in knowledge, experience & creativity
  • With a touch of Krios Leadership: self confident and anticipating – always a step ahead

Our Values

  • CUSTOMER ORIENTED

Krios is an open-minded and passionate consultancy agency for which mutual trust is key for the good conduct of its business and the successful execution of its projects. We love to share knowledge and insights with our clients to help them achieve their goals. The success of our clients is ours.

  • RESULTS DRIVEN

We know how important it is to customers to benefit from Krios’s expertise, therefore we provide quality projects trough excellent leadership in order to deliver the best services that exceed customer expectations.

  • INTEGRITY

Integrity and discipline are essential for binding a long lasting relationship. We’re committed on doing the right thing and we are sure that positive things happen when working with people who express integrity, respect and enthusiast collaboration. We are truthful and accurate in our actions towards all our stakeholders.

We keep trying to make it as clear and simple as possible and asking ourselves “is there a simpler way to work this out?” is already giving half of the answer. Sometimes less is more.

  • PASSION

We are committed to our work in heart and mind, intending to inspire others with energy and ideas. Krios invest in sustainable growth through devotion, continuous learning, knowledge sharing and diversity.

  • FUN

The Krios team members are always looking for a pleasant work atmosphere to develop creativity and team spirit that lead to valuable achievements, contributing as well to the customer’s satisfaction.

 

 

Welke Jobs hebben en/of hadden jullie open staan / uitgezet bij Cooder?

SAP Financials Consultants & Finance Consultants

 

Welke kanalen gebruikte jullie voorheen om de vacatures in te vullen?

  • VDAB
  • Eigen network
  • Eigen website
  • Social Media (LinkedIn & Facebook)

 

Om welke reden heeft u gekozen om de samenwerking met Cooder op te starten?

  • Value for money

 

Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Wat beviel u het meest van de samenwerking?

  • Goede opvolging
  • Vlotte communicatie
  • Kort op de bal
  • Uit de feedback die ik van de kandidaten krijg, blijkt dat ze zeer positief zijn over de aanpak van Cooder.

 

Sirus

Dankzij Cooder hebben wij in zeer korte tijd twee kandidaten kunnen aanwerven

Patricia Keulenaer - HR & Recruiting Professional

Wie is Sirus?
We deliver smart innovation and delivering smart solutions for the Internet of Everything

-We houden ervan onze klanten te helpen met het ontwikkelen van digitale transformatie strategieën en innovatieve businessmodellen gebaseerd op Internet of Everything.
-We bouwen voornamelijk architecturen die groei ondersteunen in de geconnecteerde en mobiele wereld.
-We leveren oplossingen die verschillende technische omgevingen combineren want integratie zit in ons DNA.
-We zijn beleidsmaker op het vlak van smart cities, we zijn trotse ontwerpers van het Open Architectuur Platform voor smart city Antwerpen.
-We ademen innovatie, de beste zijn, daar streven we naar.
-We inspireren en challengen onze klanten rond innovatie, we tonen hen hoe ze waarde kunnen creëren die hun business versterkt.
-We durven de status quo te veranderen.


Waarom Cooder?

Cooder helpt ons mee om de witte raaf te zoeken voor ons bedrijf. Cooder is een betrouwbare partner die ons ondersteunt in het realiseren van onze recruiting doelstellingen. Wij krijgen veel goede kandidaten door die ons helpen de juiste match te vinden tussen onze noden en de verwachtingen van de werknemers. De procedure verloopt vlot en we krijgen snelle feedback over de sollicitant. De sollicitatiegesprekken werden altijd correct ingeboekt. Rob de Wit helpt ons de juiste kandidaat te vinden, het werd snel duidelijk dat er vooruitgang kwam in de sollicitatiegesprekken. Sirus is tevreden van de geleverde werken en wij blijven samenwerken op de lange termijn met Cooder.

Open Up Media

Cooder heeft binnen 3 weken de juiste kandidaat weten te vinden

Wim Van Reeth - Managing Partner

Wie zijn we ?

Open Up Media is een full service brand agency met jarenlange ervaring en expertise op gebied van visuele online en offline communicatie.

Waarom Cooder? 

Wij zochten al enige tijd naar versterking voor ons development team, een Web Developer. In de huidige recruitmentmarkt worden zowel de kandidaten als bedrijven vaak op een nogal gehaaide wijze benaderd. Bij Cooder ging dit een stuk gemoedelijker, daarnaast hanteert Cooder lagere fees dan de bekende recruitmentbureaus. Dit zijn voor ons de voornaamste redenen geweest om te kiezen voor een samenwerking met Cooder. Voor een partij als Open Up Media werkt dit het beste.  Mochten wij in de toekomst nog meerdere jobs in willen vullen komen we direct bij Cooder uit.

dataSHIFT

With Cooder, we have a partner that allows us to have a continuous inflow of good candidates. The combination of an IT – platform with the personal service, works just perfectly.

Nico Huybrechts - Managing Director

dataSHIFT specializes in business analytics for medium-sized enterprises in Belgium.  It helps companies across industries to find and unlock the power of their data and to transform it into insights for action. It enables a shift from intuition to understanding. From understanding to action. From action to impact.

dataSHIFT makes sense of data.

Established in 2015, dataSHIFT is the inspiration of its co-founders. Drawing on their deep business knowledge combined with data analytics and technology knowhow, they believe in connecting the data dots, creating the joined-up thinking and letting individuals, companies and organizations benefit from the results.

Our offer

dataSHIFT works with each client upfront to understand the business issue or opportunity and to define the desired outcome. Only then, do they apply their passion for data and their knowhow in technology and analytics to develop the service or solution that makes the most sense. They can advise, support and do.

Working with dataSHIFT empowers companies to make better business decisions whatever the need and environment.  Outcomes can include a boost in sales, increased efficiency, improved operations, strengthened customer service, better risk management or the measurement of any other aspect of business and organizational success. dataSHIFT can gather, store, extract and make data accessible on in-house infrastructure or on their own big data architecture.

dataSHIFT clients particularly appreciate how complex issues can become simple and how their transformed data can become a strategic asset.

Why Cooder

dataSHIFT understands that human resources are of high importance to an organization such as ours. In order to be able to grow in a sustainable manner, we are looking for top talents in the field of business analytics. And that’s where Cooder fit in just perfectly.

With Cooder, we have a partner that allows us to have a continuous inflow of good candidates. The combination of an IT – platform with the personal service, works just perfectly. The fact that the fixed fee is very reasonable, made it a no-brainer.

At dataSHIFT, we value an open and no-nonsense communication. Exactly what we got at Cooder. This not only makes the cooperation fun, it also means that everything flows naturally. And this cooperation quickly delivered the results we were hoping for. After just 5 weeks, we have signed our first candidate through Cooder. And if all works well, it will not be the last one…

ESC

Hun snelle, en no-nonsense aanpak, past bij ESC, en door snel te schakelen hebben wij onlangs een nieuwe Dynamics 365 consultant aangeworven, op 1 week doorlooptijd!

Philippe Smet - Zaakvoerder

ESC is een team van 75 ICT-specialisten.

De doelstelling van ESC is de ICT van haar klanten klaar te stomen voor de toekomst.

ESC is er voor kleine en middelgrote ondernemingen en organisaties die hun ICT verder willen professionaliseren om hun business te boosten.

Zoekt het bedrijf een specifieke IT oplossing? Of zit het bedrijf met een probleem? Deel het met ons, wij denken graag met hen mee. ESC is de persoonlijke IT partner. Met een stevig team van gecertifieerde specialisten hebben we de juiste technische expertise om exacte maatadviezen en –oplossingen aan te bieden: software, hardware, cloud.

Een onverwachte situatie? Een probleem? Wij zijn dag en nacht direct – jawel, zonder ticket – bereikbaar. Absoluut toegankelijk dus en volstrekt persoonlijk. Niet alleen voor onverwachte situaties. Maar vooral om proactief de conditie van uw IT naar een hoger niveau te tillen.

ESC, our IT empowers your business

ESC biedt dus een totaaloplossing aan, aan haar klanten, en om dit te kunnen realiseren heeft ESC een grote verscheidenheid van complementaire profielen nodig. ESC heeft dit jaar reeds meer dan 20 bijkomende collega’s aangeworven, en ook in de toekomst ziet het er naar uit dat ESC bijkomende versterking zal nodig hebben.

Waarom Cooder?
Cooder helpt ESC hierbij. Hun snelle, en no-nonsense aanpak, past bij ESC, en door snel te schakelen hebben wij onlangs een nieuwe Dynamics 365 consultant aangeworven, op 1 week doorlooptijd!

Bedankt Cooder voor het snelle optreden en in de nabije toekomst werken wij zeker terug samen!

Digicreate

“ Cooder wist bij digicreate.be de juiste kandidaat voor te stellen en deze start binnenkort bij ons. “

Tom De Busscher - Zaakvoerder

Wie zijn we?

Digicreate.be heef meer dan 15 jaar ervaring en klanten uit de meest diverse sectoren en regio’s. Bij www.digicreate.be weten we wat er leeft op vlak van webdesign, ontwikkeling van webapplicaties en on- en offline communicatie. Alles start met een open gesprek en vrijblijvend advies.

Waarom Cooder?

Wij zochten al enige tijd een bijkomende PHP Web Developer om ons team te versterken. Het is nog al moeilijk om goede kandidaten te vinden vandaar dat wij Cooder hebben ingeschakeld. Wij waren onder de indruk van de kwaliteit en de werkwijze van Cooder t.o.v. de lage vaste fee.

Livios

''Mede door de vlotte communicatie tijdens de gehele selectieprocedure en de kwaliteit van de aangeboden kandidaten hebben wij in een korte periode succesvol kunnen aanwerven.''

Erwin Vanherle - Algemeen Directeur

Livios is dé portaalsite bij uitstek voor (ver)bouwers en klussers in heel België. Met meer dan 500.000 unieke bezoekers per maand, een kwalitatieve, onafhankelijke redactie en een aantal gratis diensten is Livios al bijna 20 jaar marktleider binnen zijn segment. De site heeft ook een online bouwforum waar (ver)bouwers en professionals elkaar vinden voor tips en vragen.

We hebben deze positie enkel kunnen innemen door een sterke  focus op de behoeften van onze lezers en commerciële partners.  Om onze groeiambities in de snel veranderende (media)wereld ten volle waar te maken en onze diensten verder uit te bouwen, zoeken we steeds naar mensen die mee het verschil kunnen en willen maken.

Waarom Cooder ?

Voor de werving van een bijkomende Web Developer hebben we – voor het eerst – beroep gedaan op Cooder. Met een goede afstemming over het gezochte profiel hebben we in een periode van 2 maanden meerdere interessante profielen ontvangen. Mede door de vlotte communicatie tijdens de gehele selectieprocedure en de kwaliteit van de aangeboden kandidaten hebben wij in een korte periode succesvol kunnen aanwerven.

Door de bovenstaande beschreven punten en het correcte tariefmodel, maakt dat we zeer tevreden zijn over de samenwerking.

Tripwire Solutions

Hun directe, nonsense aanpak heeft ertoe geleid dat we snel een aantal van onze vacatures hebben kunnen invullen

Andy Du Bois - Operations Management

Tripwire Solutions en per uitbreiding Sparkle en DataSense, willen meer zijn dan zomaar spelers op de BI en DWH markt. Met een focus op Oracle, Microsoft en Open Source helpen we klanten in het integreren van hun data welke vaak op een verspreide manier aanwezig zijn in verschillende bronnen binnen en buiten de onderneming. Ondersteunt door ons Agile Information Framework en bijhorende referentie architectuur laten we deze bedrijven toe om op een innovatieve manier om te springen met hun data, added value hierrond te creëren en dit op een kostenefficiënte manier.

Dataware House Automation en DataVault staan hierbij centraal. Aan de hand van onze cloud based Foundation Accelerator zijn onze klanten in staat om op een geautomatiseerde manier de integratielaag van hun Data Warehouse te genereren. Dit helpt hen niet alleen kosten te besparen, maar laat ook toe sneller te releasen wat zich op zijn beurt vertaalt in een snellere time to market.

Dit alles staat of valt natuurlijk met onze mensen. Zij zijn niet alleen het gezicht van onze organisatie, maar nog meer het hart van ons verhaal dat nu reeds 10 jaar een verhaal van groei en succes is. Voor hen trachten we een innovatie en inspirerende werkgever te zijn, waar inniatief nemen en samenwerken wordt aangemoedigd. Een open, eerlijke en directe cultuur dragen hiertoe bij. En onder het motto “work hard, play hard” wordt er op en tijd en stond aandacht besteed aan het verzorgen van de innerlijke mens.

Waarom Cooder?

Om onze groei verder vorm te geven, zijn we op zoek gegaan naar een partner die ons hierin kon helpen en ondersteunen in het vinden van de juiste profielen. Samen met Cooder hebben we de handschoen opgenomen en zijn we direct aan de slag gegaan. Hun directe, nonsense aanpak heeft ertoe geleid dat we snel een aantal van onze vacatures hebben kunnen invullen. De continue instroom van profielen maakt dat we ook de toekomst positief tegemoet zien om straks verder de juiste kandidaten te kunnen blijven vinden en dit tegen een ‘betaalbare’ prijs.

Abecon Informatiesystemen

De open en transparante werkwijze en de lage fees die worden gehanteerd maakt Cooder tot de juiste partner voor Abecon.

Wim van Heesvelde

In een markt waar digitale transformatie voor velen een issue is, waar de traditionele scheidslijnen tussen business applicaties en productiviteit tools vervagen is het belangrijk een Microsoft Partner te hebben die u kan helpen om de voordelen van het Microsoft platform optimaal te benutten. Met de achterliggende filosofie die gericht is op effectiviteits- en productiviteitsverbetering in een wereld van verandering. Van server naar cloud en van computer naar mobiel. Daardoor is Abecon als geen ander thuis in het complete platform.

Van Microsoft Dynamics met Dynamics CRM en Office 365 om uw klanten effectiever te benaderen tot de Microsoft Azure cloudoplossingen voor meer flexibiliteit. Ook helpen we u graag om de nieuwste oplossingen te benutten voor bijvoorbeeld mobiel werken, e-commerce, big data en beheer.
Zo kan uw organisatie technologie vóór zich laten werken en steeds nieuwe kansen creëren.

Abecon ontwikkelt en implementeert betaalbare IT oplossingen op basis van Microsoft technologie. Al meer dan 35 jaar staan onze ervaren en betrokken medewerkers garant voor kwaliteit, kennis en advies.

Abecon bestaat uit zo een 75 gespecialiseerde & ervaren medewerkers en heeft ruim 350 klanten.

 

Waarom Cooder ?

Gezien de sterke aanhoudende groei bij Abecon is ook de vraag naar consultants toegenomen. Om hier op in te spelen waren wij opzoek naar een geschikte partner en toen kwam Cooder langs.

Cooder helpt ons door het vinden van deze consultants in de markt en door hen te motiveren om bij ons langs te komen voor een kop koffie. Binnen een maand hebben wij door de hulp van Cooder een Senior Dynamics NAV Project Manager doen aanwerven.

De vlotte terugkoppeling en evaluatie momenten met Jurriën, de Dynamics contact persoon bij Cooder, zijn telkens adequaat en helpen ons het proces nog vlotter te doen verlopen.

“De open en transparante werkwijze en de lage fees die worden gehanteerd maakt Cooder tot de juiste partner voor Abecon.”  Wim van Heesvelde, Co-Owner, Abecon België

 

Datamotive

We mostly appreciate the steady inflow of candidates; this already resulted in multiple hires

Geert De Laet - Managing Director

Datamotive is working in an innovative working environment where we stimulate people to become the best in what they do, whether you come straight out of school or already have several years of experience.

For graduates, we will first give you an in depth training program, where you will get familiar with the SAP and Business Intelligence platform.

In the meantime, we will also look for interesting opportunities that will match your competences, so you can put your theoretical knowledge immediately into practise.

If you already earned your stripes, we will look for opportunities to challenge your technical expertise even more.

Together, we will create a Personal Development Plan, where we will define your ambition and provide you with the necessary tools which are needed to achieve this, like following several courses, obtaining certificates and the chance to go to some relevant events.

We have a flat and informal organization and we also like to meet outside the working place. That’s why we organise different events, such as a DataMotive challenge, escape game, family day,… and we organize every two months a group meeting with the whole team.

WHY COODER

These days, attracting the right people to grow our team is very hard. Cooder assisted us in our search for talent and proved to be a great partner. We mostly appreciate the steady inflow of candidates; this already resulted in multiple hires. Besides that, it’s nice to notice that Cooder puts a lot of effort in convincing a candidate to choose for your company, so when you meet the candidate for the first time, he or she already believes in your story.

Also their follow up is remarkable, as well on the client side as on the candidate side. There is always an open communication which is very much appreciated.

Citymesh

‘’Cooder heeft de juiste match weten te maken’’

Robin Leblon - Head of Research & Development

Wie zijn we:

Citymesh werd opgericht in mei 2006 door 5 jonge ambitieuze ondernemers waarbij gestart werd met een pilootproject te Blankenberge. Het doel was om de stadscommunicatie volledig te laten verlopen via een netwerk op basis van multi-radio Meshing Technologie.

 

Waarom Cooder? 

Wij waren op zoek naar een software engineer, dit bleek een lastige opgave. Cooder contacteerde ons om met een premium aanwervingspakket aan de slag te gaan. Dit heeft een succesvolle aanwerving van een developer opgeleverd, het contact met Senna Bottse verliep uitermate prettig. Als wij weer zoeken contacteren we Cooder direct weer.

CISA

Inmiddels hebben wij via Maxim Garritsen ook de eerste aanwerving mogen verwelkomen in ons team!

Inge Clarebout

Over CISA IT
Hoe perfect is uw bedrijf in harmonie met uw ICT?

Van een wankele infrastructuur tot haperende applicaties – veel bedrijven worstelen met hun ICT. Dat is vreemd, want die ICT hoort de evenwichtige basis te zijn die u in staat stelt volop zaken te doen.

Raakt uw ICT steeds weer uit balans? CISA brengt alles van meet af aan in overeenstemming. Kalm, gefundeerd, met overzicht. Zodat al uw mensen onbelemmerd kunnen werken. In de beste verstandhouding met u én uw ICT.

CISA stelt duidelijke doelen en houdt de resultaten nauwlettend in de gaten. We leven ons proactief in. Want door een extra inspanning te leveren haalt u nét iets meer uit uw investering. Tegelijk pakken we de zaken menselijk aan. Met een open geest en een tof team.

Omwille van sterk aanhoudende groei is Cisa op zoek naar meerdere IT talenten om ons team te komen versterken. We hadden voorheen nog niet met externe partijen gewerkt maar door het aantrekkelijke concept van Cooder wilden we dit toch eens proberen. De open en transparante werkwijze tegen vaste lage fees sprak ons erg aan en we hebben dan ook een vlotte samenwerking met Cooder opgebouwd. Inmiddels hebben wij via Maxim Garritsen ook de eerste aanwerving mogen verwelkomen in ons team! We hebben er alle vertrouwen in dat Cooder ook de rest van de vacatures voor ons in zal vullen.

Avelon

Looking at the value for money you get at Cooder, you are in the right hands for your IT recruitment.

Wouter van Peteghem - Managing Partner

Avelon is an SAP consulting company specialized in process optimization using SAP workflow / BPM and other solutions like SAP Master Data Governance (MDG/MDM), VIM/SIM,… To improve business processes, we use different technologies : workflow, Web Dynpro ABAP, Floorplan manager, Fiori/SAPUI5, S4/Hana, screen personas,  …

The objective is always to ensure that tasks are carried out by the right people, at the right time, in the right order and with the right information.
We achieve this with specialist consultancy and turnkey solutions. Our projects are characterized by a positive business case and a clear ROI. We ensure that SAP becomes more user friendly and accessible and that processes become more transparent.

Waarom Cooder ?
As one of our partners for recruitment this year, we chose Cooder for their help. With their open and transparent way of working, and with their help qualifying candidates and enthusing them to choose for Avelon they help us with the inflow of potential new employees.

Jurriën as our contact at Cooder is always available for a chat about the candidates and is always willing to help in situation where that is needed. He is actively in contact with us and understands well our SAP-specific recruitment requirements.

Looking at the value for money you get at Cooder, you are in the right hands for your IT recruitment.

Rank 1

Cooder luistert naar de wensen en behoeften van de klant en inmiddels hebben wij dan ook binnen enkele maanden al 3 consultants aangenomen.

Peter Vindevogel - Managing Partner

Rank1 is een team van 20 ICT-addicts en –experts met een diepgaande kennis van IT-architecturen, technologieën en industriestandaarden. Zij steken graag de handen uit de mouwen, schouder aan schouder met uw team. Rank1 is geruggensteund door Gumption, een groep van consultancybedrijven die focussen op waard creatie voor hun klanten.

Ondernemingen worden alsmaar afhankelijker van ICT. Niet alleen belemmeren falende systemen de werking van het bedrijf, soms schaden zij ook de relaties met klanten en leveranciers, de resultaten en de reputatie. De beschikbaarheid en de veiligheid van uw data, applicaties en systemen moet optimaal verzekerd zijn. Rank1 biedt u de nodige control: het tekent een ICT-architectuur uit die klaar is voor de uitdagingen van vandaag en morgen.

Waarom Cooder?

Gezien de sterke aanhoudende groei van Rank1 is de vraag naar goede consultants ook toegenomen. Om deze groei te ondersteunen zijn we op zoek gegaan naar de juiste partner voor de werving en selectie van Rank1, uiteindelijk zijn we in contact gekomen met Cooder en wat ons het meest aan sprak was het unieke concept en werkwijze van deze firma.

Er wordt open en transparant gewerkt en daarnaast worden er vaste lage fees gehanteerd. Cooder luistert naar de wensen en behoeften van de klant en inmiddels hebben wij dan ook binnen enkele maanden al 3 consultants aangenomen.

Omdat Rank1 zeker nog een goede consultant kan gebruiken en Cooder zich in korte tijd heeft bewezen, hebben wij er alle vertrouwen in dat er nog meer successen worden behaald.

NORRIQ

Cooder zoekt snel de juiste invulling voor elke vacature

Inge Nys - HR Officer

NORRIQ levert geïntegreerde oplossingen binnen het gehele aanbod van Microsoft-producten op vlak van ERP, CRM en BI, met extra aandacht voor 360°-oplossingen. Oplossingen – zowel on-premise als in de cloud- die een organisatie niet alleen optimaliseren, maar ook de efficiëntie en het concurrentievermogen verhogen. NORRIQ is wereldwijd één van de belangrijkste Business Partners van Microsoft. In België is NORRIQ vertegenwoordigd met kantoren in Tremelo (hoofdkantoor) en Lummen.

Waarom kiezen voor NORRIQ?

Wij hechten veel belang aan het begeleiden, het opleiden en het ontwikkelen van onze medewerkers. We bieden de kans om je carrière uit te bouwen die het best past bij je talent en ambitie. Werken bij NORRIQ betekent werken aan uitdagende projecten voor veelzijdige, (inter)nationale klanten, en dit in een inspirerende werkomgeving met collega’s die net zo enthousiast zijn als jij. We stimuleren de contacten onder collega’s tijdens teammeetings, evenementen rond kennisoverdracht en sociale activiteiten.  We onderscheiden ons door onze vriendschappelijke omgang, onze humor en onze communicatievaardigheden.

Kortom, we zijn altijd op zoek naar getalenteerde en energieke mensen, die staan te springen om een verschil te maken, zowel op professioneel als op sociaal vlak.

Herken je jezelf in deze omschrijving? Bezorg ons dan je cv en wie weet maak jij binnenkort deel uit van de NORRIQ-community!

Waarom Cooder?

In Cooder vonden we de rekruteringspartner die de uitdaging aangaat om binnen de – vaak strakke – afgesproken termijn geschikte kwalitatieve kandidaten voor te stellen voor onze zeer uiteenlopende vacatures. Of het nu gaat om technische of businessprofielen, Cooder zoekt snel de juiste invulling voor elke vacature. De transparante no-nonsense aanpak van Cooder vergemakkelijkt dit rekruteringsproces alleen maar.

EuroSys

De samenwerking verloopt tot nu toe erg soepel en snel. Wij krijgen voldoende instroom met goed voorbereide kandidaten. Wij hebben er dan ook al het vertrouwen in om in de toekomst nog meer mooie resultaten te behalen in samenwerking met Cooder!

Lieven Boes - Directeur

Sinds 2016 is EuroSys opgesplitst in EuroSys Business en Selexion Auva. EuroSys Business met zijn vestigingen in Halle en Houthalen concentreert zich op de KMO-markt, met focus op bedrijven vanaf 5 medewerkers, scholen en overheden. Wij werken totaaloplossingen uit voor bedrijven zodat zij zich kunnen focussen op hun core-business. Bij EuroSys Business kan men onder meer terecht voor het beheer van zijn bedrijfsnetwerk, hard- en software, datacenter, IP-telefonie en datacommunicatie, Google G Suite, printing en multifunctionele oplossingen gaande van kopieertoestellen tot volledige document workflow oplossingen, opleidingen en begeleiding.

EuroSys bekommert zich om het psychosociale welzijn van zijn medewerkers. Wij streven daarom naar een aangename werksfeer met professionele uitdagingen en een goede werk-privébalans.

Hoe we dat doen?

Eerst en vooral krijg je bij ons alle kansen om je bij te scholen in je vakgebied, zodat je helemaal mee bent en bruist van de frisse ideeën of geniale invallen. Vertel er ons alles over, want jouw inbreng maakt écht het verschil.

Gelukkige werknemers hebben fijne collega’s. De spirit houden we hoog met een teambuilding op zijn tijd. Maar de basis van alles? Een blakende gezondheid, daarom promoten we een gezonde levensstijl (winnaar ‘Het Fitste Bedrijf’ 2016 in Limburg). En natuurlijk werk je wel eens van thuis uit als je functie dat toelaat, perfect in balans met je privéleven: het nieuwe werken.

Waarom Cooder

In verband met de doorlopende groei binnen Eurosys zijn er verschillende vacatures ontstaan op het gebied van System Engineering en Sales. Gezien de grote vraag op de arbeidsmarkt naar dit soort profielen hebben we een aantal organisaties geselecteerd en de werkwijze opgevraagd.

Cooder sprong er met haar werkwijze direct uit ten opzichte van de vele rekruteringsorganisaties. De combinatie van de open en transparante werkwijze, de professionaliteit en de vaste lage fees die zij hanteren sprak mij het meeste aan van Cooder. Ook kwamen zij direct met een interessante kandidaat die we direct konden inplannen.

De samenwerking verloopt tot nu toe erg soepel en snel. Wij krijgen voldoende instroom met goed voorbereide kandidaten. Na een aantal gesprekken heeft dit er toe geleid dat wij binnen enkele weken een System Engineer via Cooder in dienst hebben genomen.

Doordat Eurosys nog steeds goede kandidaten kan gebruiken en Cooder zich in korte tijd op verschillende vlakken heeft bewezen zullen wij ook de overige vacatures bij hen uit laten staan. Wij hebben er dan ook al het vertrouwen in om in de toekomst nog meer mooie resultaten te behalen in samenwerking met Cooder!

Flexso

Wij zijn de samenwerking met Cooder begonnen omdat zij een interessant alternatief aanbieden ten opzichte van onze andere rekruteringspartners.

Grisja Goossens - Recruitment Officer

Als toonaangevende en innovatieve partner van SAP zet Flexso sterk in op de laatste nieuwe technologieën en oplossingen, zowel on-premise als in de cloud. Met de nieuwste generatie ERP software verbeteren we bedrijfsprocessen en bouwen we mee aan de digitale economie van morgen. De mogelijkheden van Internet of Things, predictive analysis en big data komen binnen handbereik.

Tijdens onze jarenlange ervaring bouwden we een uitstekende reputatie op bij klanten en collega’s. Onze focus ligt op het leveren van kwaliteit en samen met de klant een betrouwbare relatie uit te bouwen. Bij elk project zoeken we naar de juiste fit tussen consultant en klant. Kennisdeling is de kern waar alles om draait, naar onze klanten toe, maar zeker ook tussen onze eigen collega’s.

Daarnaast heeft Flexso een open bedrijfscultuur met toffe collega’s en leuke feestjes. We bieden de beste omkadering waarin iedereen zich verder kan ontplooien.

Flexso groeit al 14 jaar maar blijft enthousiast investeren in nieuw talent!

Waarom Cooder?

Wij zijn de samenwerking met Cooder begonnen omdat zij een interessant alternatief aanbieden ten opzichte van onze andere rekruteringspartners. Weg met de hoge fees die vaak niet in verhouding staan met de gedane inspanningen.

Al van bij de start waren wij aangenaam verrast met het aantal profielen dat werd aangeboden. Naast de kwantiteit was de kwaliteit ook zeker aanwezig want na enkele maanden waren de ‘targets’ reeds behaald en dit terwijl we eigenlijk een samenwerking voor 8 maanden hadden.

Meer specifiek zijn we in het bijzonder enthousiast over Jurrien Piekaar die onze contactpersoon is. Hij is gemotiveerd, speelt kort op de bal en houdt het hoofd koel bij lastigere vragen of situaties de welke er af en toe wel kunnen zijn natuurlijk.

Wij zouden de samenwerking toekomst gericht graag verder zetten oppakken. Flexso is een ambitieus en snelgroeiend bedrijf maar Cooder is dat ook, wat dat betreft is er zeker een match. Dus laat ons daar samen de vruchten van plukken!

Referentie Syntegro

Zeker voor herhaling vatbaar

Johan Sempels

Wie zijn we?

Syntegro is een Belgische hardware fabrikant en software ontwikkelaar die uw partner is voor innovatieve oplossingen inzake toegangscontrole, tijdregistratie, e-HR workflow, personeelsplanning, bezoekersregistratie en job-registratie.

Al onze producten hebben open interfaces en garanderen feilloze integratie met, of uitbreiding van, uw specifieke bedrijfssituatie.

Onze open oplossingen verzekeren u dat uw investeringen op lange termijn rendabel en “state of the art” blijven”.

Wij bieden al onze oplossingen aan in de vorm van aankoop of op huurbasis via Software as a Service contract.

Het ervaren implementatie team brengt uw project tot op niveau van “management by exception”. Zodat uw systeem voor u werkt in plaats van omgekeerd.

Een 100% full-omnium onderhoudscontract garandeert u dat uw oplossing jarenlang probleemloos werkt en up-to-date blijft.

 

Waarom Cooder?

Om ons development-team verder te versterken waren wij op zoek naar een extra software ontwikkelaar.

In deze tijden van schaarste op de arbeidsmarkt vonden we via andere kanalen niet direct een geschikte kandidaten voor onze vacature.

Na inschakeling van Cooder werd ons zeer snel een aantal kandidaten aangeleverd die sterk aansloten bij het profiel waar wij naar op zoek waren.

Dit alles gebeurde op een flexibele en snelle manier door gebruik te maken van een geautomatiseerde werkwijze voor het aanbieden van cv’s, beoordelen van de cv’s en maken van de afspraak voor een interview.

Wij zijn er ondertussen dan ook in geslaagd om op deze manier een geschikte kandidaat te vinden en deze aan te werven.

Door deze vlotte manier van werken en de correcte bijhorende vergoeding die hiervoor werd aangerekend zijn wij zeer tevreden over de samenwerking met Cooder. Zeker voor herhaling vatbaar.

4C

Cooder has been a reliable partner for us in this growth. Cooder has helped us a great deal in supporting the recruitment side of this and bringing us a steady inflow of technical-skilled candidates.

Nathalie Dierckx - HR Officer

In the ever-changing market place, companies are experiencing more and more difficulties in acquiring new customers but also in engaging with existing customers in order to develop these and to keep them as a loyal consuming customer.

Customers are raising their expectations continuously. They want to be approached in an individual way, to be followed across channels in a consistent way, to be served through different multimedia channels, The world of doing business is becoming more and more complex because of this changing customer behavioural pattern, the availability of technologies, the mobility of customers, the ever increasing information level of customers.

In an increasingly complex world, we contribute to a customer driven society by building ‘customer companies’. Customer companies love (to know) their customers and connect and engage in every interaction. They are accessible via all relevant channels and touchpoints, and customer companies are highly profitable.

With more than 20 years of experience in building customer companies, we have gathered significant expertise in the cloud technology, Salesforce and building customer companies.
As we are growing both nationally and internationally, we are now the largest independent Salesforce Partner with more than 180 skilled consultants, spread across nine offices.

Why Cooder

Cooder has been a reliable partner for us in this growth. Because of this continuous growth we are constantly looking for skilled people that share our drive and passion. Cooder has helped us a great deal in supporting the recruitment side of this and bringing us a steady inflow of technical-skilled candidates.

Through close communication, regular follow-ups and a no-nonsense approach, we have found a great recruitment partner in Cooder, matching our way of working and recruitment forecast. They provide a constant inflow of candidates that allows us to look for the best and most suitable candidates that share our values: passion, can-do mentality, respect and inspire.

Itext

The cooperation with Cooder was very successful and our demand for the two University level candidates was filled within half a year.

Johan Heyrman - COO

iText is the world’s most used and actively developed PDF library empowering millions of developers to embed rich PDF functionality into websites or business applications programmatically. With an open source API, comprehensive feature set, and superb documentation, iText gives developers the ultimate flexibility to program advanced PDFs and build any custom document generation scenario.

Applications developed with iText feature fast and reliable performance, while generated documents comply with the latest digital standards for archiving, accessibility, invoicing, security and digital signing. Over 6000 iText customers in software and document-intensive industries access PDF’s advanced features with iText to enhance their products, stay legally compliant, accelerate processes and improve communications on websites or internally. The iText library is available for the Java, .Net, Android and GAE platforms via open source (AGPL) and commercial licenses.

iText started as an open-source project in 2000 and the first iText company was founded in 2008 in Ghent, Belgium. In under five years, the company opened offices in the U.S. and Asia, and in 2014 it was announced as the fastest growing company in Belgium by the Deloitte Fast50 ranking, for an extreme growth of 4099%. At this moment iText has more than 16 employees in Ghent and 25 in the world. Additional offices in Boston – US and Singapore, but also sales representation in Germany, UK and France.

For iText, being a Belgian mid-sized company, the process is a critical part of our success in the organization and its continued growth. After a long search for 2 IT Development candidates for our development team in Ghent, we could not find the right person via our normal partners and our own network. So, we decided to look for a specialized partner to team up.

Why Cooder

We came in contact with Douwe Kappelle from Cooder. He informed us about their unique service to make sure they found the right candidate for the job. This service includes a fixed fee and a generic candidate representation. With their own application system, it is easy to communicate with each other about every candidate which made the cooperation a big success. Above this all Cooder has a really good value for money and can compete with its competitors.

The cooperation with Cooder was very successful and our demand for the two University level candidates was filled within half a year. Partly by the accurate work from Cooder and their quick operations we can now expand even further in 2017. This has resulted in a new search for the same type of candidate for our office in Ghent.

We are looking forward to the new candidates in 2017 and a long-term cooperation.

Thank you very much Cooder and Douwe Kappelle for all the help.

Driezen IT

Via Cooder waren wij op zoek naar een gedreven system engineer, binnen een aantal weken hebben we via Cooder de geschikte kandidaat kunnen vinden!

Dirk Driezen

Driezen IT bestaat uit een team van vakkundige medewerkers die onderlegd en toegewijd zijn in het adviseren en ondersteunen van kleine en middelgrote ondernemingen via bedrijfsgerichte IT oplossingen. Wij zorgen voor een persoonlijke aanpak. Door onze jarenlange ervaring, doorgedreven specialisaties en een nauwe samenwerking met onze klanten bieden we een gepersonaliseerde service die van ons een sterke partner maakt.

Voorheen gebruikten we de klassieke kanalen zoals de VDAB en de website voor het plaatsen van vacatures maar daar boekte we eigenlijk nooit echt resultaten mee. Daarom hebben we toen besloten om eens gebruik te maken van een externe partner om ons daarbij te helpen en dat is een uitstekende keus geweest! De samenwerking verliep erg vlot, Cooder werkt eenvoudig en snel maar zeker met oog op kwaliteit. Binnen enkele dagen kregen we al een flink aantal CV’s binnen en binnen een aantal weken hebben wij dan ook de eerste aanwerving gedaan. De prijs/kwaliteit is meer dan goed te noemen, zeker in vergelijking met veel recruitmentbureaus. Het was voor ons een positieve ervaring en we zullen Cooder zeker terug contacteren voor toekomstige aanwervingen van IT specialisten!

Well Communications

Wij kunnen Cooder zeker aanbevelen én zullen zeker in de toekomst nog beroep doen op hen

Vanessa Ronquetti - Managing Partner

Full service communicatiebureau opgericht op 4 oktober 1999

– Erkend reclamebureau
– 10-koppig sterk team, allen vast in dienst, allen aan 1 lange tafel

3 pijlers
– Strategie
– Design
– Technologie

Diensten
– Branding & logo design
– Graphic design
– Website-ontwikkeling: web design, web development en support
– Interactive design
– Mobiele sites en applicaties (iOS, BlackBerry, Android en Windows)
– SEO (zoekmachine-optimalisatie) en SEA (zoekmachineadvertentieplannen)
– Social media marketing, management en monitoring
– E-mail marketing
– Media planning en buying
– PR-advies

Waarom Cooder?
We hadden de ervaring dat we via andere kanalen ofwel te weinig instroom hadden, ofwel beantwoorde de profielen helemaal niet aan onze vraag. Gezien Cooder begreep welke technologieën wij gebruikten en ook heel gericht op zoek ging naar kandidaten die dit onder knie hadden, werden wij verrast met heel wat bruikbare kandidaten. De samenwerking verliep vlot en we werden bijna elke dag opgevolgd.
Wij kunnen Cooder zeker aanbevelen én zullen zeker in de toekomst nog beroep doen op hen!

Acumen

With Cooder we feel like we finally have the right partner to grow our team and attract the right people for our company.

Bernd Van Werde - Partner

At Acumen we have a mission! We want to be the personal guide for our clients for information driven decision making. For over a decade, Acumen has been shaping the way data are used to improve companies’ performance. We offer personalized, custom, integrated and cost-effective Business Analytics systems. The Acumen team has expertise on three domains to help you distill information from data: analytical strategy, custom development and continued care. Together they make up an end-to-end process of tailormade solutions, adaptable to the needs and competitive landscape of the client. 

Our team carries out an openminded culture. We have a team of flexible and involving experts, ready to engage clients for our business analytics expertise. We keep on striving to make our clients business better, faster and stronger, ready to anticipate the future. This drive keeps on pushing us further every day. We are always looking for specialists with a broad experience or interest in business and a feeling for technology. We are looking for candidates with a hands-on mentality and the enthusiasm to take our clients’ company, and ours too, to the next level. We offer a competitive package and a wide range of benefits. Every member of our team gets the opportunities to grow through development and training. We work with our colleagues like we work with our clients: in a personal and tailored way. We are a team of driven experts who want to make the difference! Unfortunately, people that fit this description are rather hard to come by.

Why Cooder

With Cooder we feel like we finally have the right partner to grow our team and attract the right people for our company. Cooder understands our business, and truly understands what it means to work for a company like Acumen. We will extend our collaboration with Cooder, to keep attracting the talent we need to grow our business and to service more and more customers that rely on our expertise for their analytical insight and information driven decision making. Essential for our long-term relationship is the cost-to-value ratio that we perceive. It would not be feasible to keep attracting new hires multiple times a year, if that ratio wouldn’t be beneficial. In short: working with Cooder allows a continuous flow of high-quality candidates that fit right in our company at an attainable cost!

We Solve IT

Onze samenwerking loopt 4 maanden, maar na reeds 2 maanden zijn de vacatures al gevuld.

Raf Pauwels - Owner

We Solve IT is een software bedrijf dat gespecialiseerd is in ERP software voor voedingssector. Onze software is ontwikkeld aan de hand van de programmeertaal  4GL Progress .

Wegens stelselmatige groei waren we al een tijdje op zoek naar 2 nieuwe developers. Eerst hadden we via een andere soortgelijk bedrijf en eigen middelen (relaties, linked-in) geprobeerd om developers te zoeken maar het gewenste resultaat bleef uit. Enerzijds omdat we niet het  juiste profiel vonden, anderzijds omdat het bedrijf  waarmee we een overeenkomst hadden gemaakt, helemaal niet actief op zoek ging naar geschikte kandidaten.

Waarom Cooder?

Ondertussen kregen we reeds  op regelmatige basis e-mails van de firma Cooder. Na bekijken van deze mails, waarin een aantal interessante profielen naar voor gebracht werden, ben ik in contact gekomen met Loek. Eerst was ik een beetje argwanig aangezien mijn recente slechte ervaring met het andere bedrijf. Loek, een enthousiaste assertieve Nederlander, kon me toch overtuigen om een inleidend gesprek te hebben op ons kantoor te Willebroek.

Tijdens dit gesprek kon hij mijn zakenpartner en mezelf zodanig overtuigen dat we een nieuwe overeenkomst hebben opgemaakt met Cooder.

Vanaf toen is alles in een stroomversnelling gegaan en kregen we de ene na de andere kandidaat voorgeschoteld. Soms moesten er nog kleine zaken beter afgestemd worden, maar na overleg met Loek of één van zijn collega’s werd dit steeds snel en consequent toegepast. Onze samenwerking loopt 4 maanden, maar na reeds 2 maanden zijn de vacatures al gevuld.

We kijken dan ook met voldoening terug op de samenwerking met Loek en zijn collega’s.

Bij volgende vacatures voor We Solve IT, zullen we zeker en vast terug beroep doen op de diensten van COODER.