Introductie

Wolters Kluwer is per direct op zoek naar een gedreven helpdeskmedewerker!

Organisatie

Wolters Kluwer biedt professionals in tal van sectoren gespecialiseerde informatie en technologische oplossingen aan. Informatie, software en trainingen die onze klanten helpen beslissingen te maken in hun dagelijkse praktijk en die hen toelaten hun werk efficiënt uit te voeren. Als onderdeel van de wereldwijde groep Wolters Kluwer combineren we een grondige kennis van onze lokale markt met inzicht in wereldwijde tendensen en kunnen we permanent investeren in nieuwe technologieën. De aandelen van Wolters Kluwer staan genoteerd op de Euronext Amsterdam (WKL) en zijn eveneens opgenomen in de AEX- en Euronext 100-indexen. Het bedrijf telt 19 000 medewerkers in meer dan 40 landen.

Begin deze maand nam de Tax & Accounting divisie van Wolters Kluwer het Limburgse technologiebedrijf Adsolut over. Adsolut is gespecialiseerd in software voor boekhouding, kantoorbeheer en ERP en werd de voorbije jaren erkend als een van de snelst groeiende technologiebedrijven in ons land.

Voor Adsolut oprichter Marc Mommen, die net als zijn team de overstap maakt naar Wolters Kluwer, “is de expertise en sterkte van de groep Wolters Kluwer cruciaal om het potentieel van de Adsolut oplossing te realiseren. We kijken ernaar uit om onze klanten nog meer toegevoegde waarde te bieden.”

“Met de acquisitie versterken we ons aanbod met cloud functionaliteiten en mobiele oplossingen”, zegt Ronny De Goedt, Managing director Wolters Kluwer Tax & Accounting in België. “Samen met Marc Mommen en het Adsolut team blijven we inzetten op innovatie om in te spelen op de behoeften van onze klanten. Bovendien kunnen we sneller een betere online samenwerking mogelijk maken tussen boekhouders/accountants enerzijds en kmo’s anderzijds.”

Functie

  • Als helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor de remote installaties bij klanten.

  • Je staat ook in voor telefonische ondersteuning voor IT-technische vragen. Je registreert deze vragen in onze systemen en biedt de klant snel en vakkundig een antwoord.

  • Je werkt mee aan de (technische) documentatie van de software.

Functie eisen

  • Je beschikt minimum over een bachelor diploma in de informatica (of vergelijkbaar)

  • Je hebt een grote interesse in IT en ervaring met het installeren van netwerken en Microsoft SQL.

  • Op technisch vlak heb je een grondige kennis van netwerken, basiskennis van Microsoft SQL.

  • Je hebt praktische ERP ervaring

  • MS-office en boekhouding kennis is een voordeel.

  • Werkervaring is een voordeel.

  • Je bent vlot tweetalig (Nederlands en Frans)

  • Als persoon ben je analytisch, sterk georganiseerd en teamgericht.

Aanbod

Je komt terecht in een groeiende onderneming waar klantgerichtheid, gedrevenheid en engagement centraal staan. De functie biedt de nodige afwisseling en zelfstandigheid en het salaris is competitief met een pakket aan extralegale voordelen.

Je basis is het kantoor in Hasselt

Solliciteren?

Ben jij geïnteresseerd in bovenstaand profiel? Wolters Kluwer ziet graag jouw sollicitatie tegemoet! Door middel van het klikken op de solliciteer direct button kom je in een overzichtelijk sollicitatiescherm waar je met jouw CV kan reageren op de vacature Medior Helpdeskmedewerker – Technische ondersteuning – Hasselt bij Wolters Kluwer.

Solliciteer direct