Introductie

Voor de versterking van onze Service Desk zijn we op zoek naar een gedreven (m/v) Service Desk Medewerker.

Organisatie

Wolters Kluwer biedt professionals in tal van sectoren gespecialiseerde informatie en technologische oplossingen aan. Informatie, software en trainingen die onze klanten helpen beslissingen te maken in hun dagelijkse praktijk en die hen toelaten hun werk efficiënt uit te voeren. Als onderdeel van de wereldwijde groep Wolters Kluwer combineren we een grondige kennis van onze lokale markt met inzicht in wereldwijde tendensen en kunnen we permanent investeren in nieuwe technologieën. De aandelen van Wolters Kluwer staan genoteerd op de Euronext Amsterdam (WKL) en zijn eveneens opgenomen in de AEX- en Euronext 100-indexen. Het bedrijf telt 19 000 medewerkers in meer dan 40 landen.

Functie

De Business unit ‘Tax & Accounting Software’ richt zich tot KMO’s, fiscale en financiële professionals zoals banken en verzekeringen, de ‘big four’, fiscalisten, boekhouders, …

Wolters Kluwer biedt aan deze klanten een uitgebreid pakket van papieren en online publicaties, tools, software (onder meer ERP systemen) en services die hen in staat stellen om goed geïnformeerd te blijven en hen helpen hun werk op een efficiëntere manier te organiseren.

Hij/zij zal zich vooral toespitsen op het verlenen van ondersteuning (telefonisch, via mail, online,…) aan de gebruikers van onze Adsolut boekhouding en kantoorbeheer-pakket.

Dit houdt in:

  • Klanten met boekhoudtechnische vragen 1e lijn verder helpen
  • Vragen van de klant registreren en snel/vakkundig een antwoord bieden. Indien nodig, verder opzoeken en/of escaleren
  • Meewerken aan (technische) documentatie van de software
  • Werking van de dienst optimaliseren

Functie eisen

  • Je hebt een zeer goede kennis boekhouding. Je hebt bij voorkeur een eerdere werkervaring in een accountantskantoor, waardoor de werking van een kantoor jou bekend is.
  • Je wil met je boekhoudkundige kennis een andere richting uit en hebt een levendige interesse in IT (of hebt reeds een basiskennis IT – netwerken, windows,…)
  • Je drukt je zeer vlot uit in het Frans, voornamelijk mondeling.
  • Je hebt een sterk analytisch inzicht, kan een probleem in kaart brengen en bent goed georganiseerd.
  • Je pakt zaken professioneel aan met de nodige luisterbereidheid en servicegerichtheid.
  • Je kan goed met stress om en hebt een flexibele instelling.
  • Je bent geïnteresseerd in de digitale ontwikkelingen en kan vlot om met courante toepassingen (mobile apps, online toepassingen, etc).

Aanbod

Wij bieden

  • De kans aan boekhouders of andere accountancy profielen om een stap in de wereld van IT en support te zetten
  • Uitgebreide opleiding en een hands on training. Hiervoor ben je bereid om in beginfase naar onze site te Poperingen je te verplaatsen
  • Een marktconforme verloning, aangevuld met tal van extralegale voordelen
  • Goede work life balans: thuiswerkregeling, flexibele uren, genereus aantal vakantiedagen
  • Ruimte om kennis te verruimen, initiatief te nemen en door te groeien

Solliciteren?

Ben jij geïnteresseerd in bovenstaand profiel? Wolters Kluwer ziet graag jouw sollicitatie tegemoet! Door middel van het klikken op de solliciteer direct button kom je in een overzichtelijk sollicitatiescherm waar je met jouw CV kan reageren op de vacature Junior 1e Lijn Support Medewerker – Zwijnaarde bij Wolters Kluwer.

Solliciteer direct